Liity Tampereen Reumayhdistyksen jäseneksi helposti täyttämällä ja lähettämällä nettikaavakkeen. Liittymällä jäseneksemme pääset mukaan toimintaamme ja saat käyttöösi monia etuja.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu vuonna 2022 on 26 euroa kalenterivuodelta.

Toivomme, että lapsijäsenet liittyvät omalla nimellään. Maksavan lapsijäsenen (alle 18-v.) perhejäsenen jäsenmaksu on 14 euroa.

Voit myös liittyä kannattajajäseneksi, vaikka et itse sairastaisikaan mitään reumatautia.

Liity yhdistykseen Reumaliiton sivuston kautta

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä nettikaavakkeen Reumaliiton sivustolla. Voit myös ottaa yhteyttä yhdistyksemme toimistoon ja pyytää lähettämään liittymislomakkeen postitse.

Täytettyäsi liittymiskaavakkeen, saat Reumaliiton kautta jäsenmaksulaskun.

Tiedot tallennetaan Suomen Reumaliiton jäsenrekisteriin. Jäsenellä on oikeus tarkistaa ja korjata tietonsa.

Jäsenedut

• Reumalehti 4 kertaa vuodessa
  • Vertaistukijapalvelut
  • Asiantuntijatukea, edunvalvontaa, puhelin- ja sähköpostineuvontaa sekä chatpalvelu
  • Suomen Reumaliiton oppaita, kirjasia ja kirjoja jäsenhintaan
  • Tapahtumat ja retket jäsenetuhintaan
  • Mahdollisuus osallistua tuetuille virkistyskursseille ja teemalomille
  • Mahdollisuus osallistua lomajärjestöjen myöntämille tuetuille lomille
  • Järjestövakuutuksen edut järjestötehtävissä ja -tilaisuuksissa
  • Jalkojenhoitotuki (yhden jalkahoitokerran tuen suuruus on 5 €, vuoden aikana korkeintaan 2 kertaa / jäsen) lisätiedot tästä

Myytäviä tuotteita

• Yhdistyksen omia ja Reumaliiton adresseja
  • Muistikirjoja ja kyniä yhdistyksen logolla, kortteja. pinssejä ja heijastimia
  • Pienapuvälineitä ja käsijumppapalloja
  • Suomen Reumaliiton oppaita, kirjasia ja kirjoja jäsenhintaan

Lainattavia tuotteita

• Verenpainemittari
  • Reuma-aapinen ja Reumakirja

Lisäksi saat tietoa ja hakemuskaavakkeita Reumaliiton järjestämistä koulutus-, kuntoutus- ja virkistyskursseista.

Etuja palveluista ja tuotteista jäsenkorttia näyttämällä

Holiday Club Tampereen Kylpylä

Kylpylän alennuslippuja toimistolta 12 € / kpl.

Scandic Eden Nokia, Scandic Aulanko ja Scandic Laajavuori

20 % alennus kylpylöiden kertalipuista (aikuiset, lapset ja alennusryhmäläiset) kaikkina viikonpäivinä. Etu on henkilökohtainen ja saatavilla kylpylän vastaanotossa henkilö- tai jäsenkorttia näyttämällä. Etua voi hyödyntää itselleen ja kolmelle (3) seuralaiselle.

Sopimushinta on voimassa vuoden 2022, pois lukien sesonkiajankohdat: viikot 8 – 9, pääsiäinen, heinäkuu ja viikot 42 – 43.

Fysio 2000

Fysio 2000:sta 10 % alennus fysioterapiapalveluista sekä kuntosalikortti 19,50 € / kk (norm. 35 € / kk), sisältää laiteopastuksen.

Premium Kuntoutus Tampere

Premius Kuntoutuksesta kuntosalikortti 40 € / kk tai 50 € / 10 krt. Kuntosalikortin ostajalla 1,5 h kuntosaliohjaus 75 €. Fysioterapiapalveluista 10 % alennus.

Kukkakauppa Kukka Vanamo

Kukkakauppa Kukka Vanamosta -10 %.

Onnen Asunnot LKV

Onnen Asunnot LKV tarjoaa jäsenillemme 10 % alennuksen asunnon myynnin välityspalkkiosta. Ohjeellinen välityspalkkiomme on 2,9 % toteutuvasta velattomasta kauppahinnasta, minimipalkkio 2 900 €. Hinta sisältää myös valokuvauksen ja ns. asiakirjakulut. Alennuksen saa helposti, tarvitsee vain kertoa olevansa yhdistyksen jäsen. Arviokäynti ja suullinen arvio kohteen sopivasta myyntihinnasta ovat aina maksuttomia eivätkä velvoita myyntisopimukseen.

Ikigai wellness spa

Ikigai wellness spasta -10 % alennus kaikista hoidoista. Varaa aika hoitolan nettisivujen kautta.

Sivustolla käytetään Matomo-järjestelmän evästettä, joka mittaa sivuston kävijämääriä. Evästeellä ei voida tunnistaa käyttäjää, eikä tietoja välity kolmansille osapuolille.