Onnikka lähtee Keskustorilta Vanhan kirkon edestä klo 9.30. Menomatkalla Niämisten pariskunta kertoilee kirkkoreissujen kulttuuriperinnöstä pieniä makupaloja tarjoillen. Vesilahtea lähestyttäessä kyytiin nousee paikallisopas Satu Karvinen, joka johdattaa vesilahtelaiseen elämään menneinä aikoina.

Aamukahvit nautimme Savipaja Samotissa, jossa tutustumme Irene Tuulikki Niemen työskentelytilaan ja työtapoihin, ostosmahdollisuuskin on.

Lounastamme Hukianhovissa n. klo 12.30 isännän viihdyttäessä tarinoillaan.

Sen jälkeen matka jatkuu Klaus Kurjen -reittiä kohti Vesilahden kirkkoa, jossa kirkkoherra Harri Henttinen ottaa meidät vastaan, kertoilee elämänfilosofiaansa ja pitää pienen hartaushetken. Päivä päättyy kirkkokahveihin musiikin säestyksellä.

Takaisin Tampereella olemme n. klo 17.

Hinta jäsenille 54 € / hlö, ei jäsenille 75 € / hlö sis. matkan, koko ohjelman ja tarjoilut. Bussi ja kohteet ovat esteettömiä.

Sitova ilmoittautuminen ja maksu to 9.5.2024 mennessä toimistolle. Matka toteutuu, jos lähtijöitä on vähintään 30 hlöä.

* Matka toteutuu ja mukaan mahtuu vielä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan to 30.5. asti tai niin kauan kuin paikkoja riittää.

Sivustolla käytetään Matomo-järjestelmän evästettä, joka mittaa sivuston kävijämääriä. Evästeellä ei voida tunnistaa käyttäjää, eikä tietoja välity kolmansille osapuolille.