Yhdistys

Tampereen Reumayhdistys on yksi Suomen vanhimmista sekä suurimmista reumayhdistyksistä ja se on ollut perustamassa myös kattojärjestöään Suomen Reumaliittoa. Jäseniä Tampereen Reumayhdistyksessä on noin 1400.

Tampereen Reumayhdistyksellä on edustus muun muassa Tampereen kaupungin vammaisneuvostossa, Tampereen kaupungin vammais- ja terveydenhuollon neuvottelukunnassa sekä Reumaliiton Pirkanmaan ja Keski-Suomen aluetoimikunnassa. Yhdistys tekee myös aktiivista ja hedelmällistä yhteistyötä kaupungin sekä muiden tamperelaisten vammaisyhdistysten ja -järjestöjen kanssa sekä ympäristökuntien reumayhdistysten kanssa.

Yhdistys toimii pääosin vapaaehtoisten voimin. Osa-aikainen toimistosihteeri, siistijä sekä liikuntaryhmien vetäjät ovat palkattuja.

Reumayhdistysten valtakunnallisena toimintateemana on ”Mieli ja minä”. Vierellä kulkee edelleen myös ”Hyvä kohtaaminen” -teema, jonka tarkoituksena on kiinnittää huomiota ihmisten välisiin kohtaamisiin, olipa kyse sitten sairastuneen ja hoitohenkilökunnan välinen tai uuden jäsenen liittyessä yhdistykseen.

Sää

Cannot get tampere, finland location id in module mod_sp_weather. Please also make sure that you have inserted city name.

ma 11.30-17.30
ke ja to 10-16

Puhelinajat

ma 11.30-17.30
ke ja to 10-13

Toimisto avoinna ke 20.2.2019 klo 13-16.

Toimisto suljettu 25.2. - 3.3.2019.

Satakunnankatu 28 B 10 (3.krs)

Puh. (03) 222 8185