Yhdistys

Tampereen Reumayhdistys on yksi Suomen vanhimmista sekä suurimmista reumayhdistyksistä ja se on ollut perustamassa myös kattojärjestöään Suomen Reumaliittoa. Jäseniä Tampereen Reumayhdistyksessä on noin 1400.

Tampereen Reumayhdistyksellä on edustus muun muassa Tampereen kaupungin vammaisneuvostossa, Tampereen kaupungin vammais- ja terveydenhuollon neuvottelukunnassa sekä Reumaliiton Pirkanmaan ja Keski-Suomen aluetoimikunnassa. Yhdistys tekee myös aktiivista ja hedelmällistä yhteistyötä kaupungin sekä muiden tamperelaisten vammaisyhdistysten ja -järjestöjen kanssa sekä ympäristökuntien reumayhdistysten kanssa.

Yhdistys toimii pääosin vapaaehtoisten voimin. Osa-aikainen toimistosihteeri, siistijä sekä liikuntaryhmien vetäjät ovat palkattuja.

Reumayhdistysten valtakunnallisena pääteemana jatkuu edellisen vuoden tapaan ”Mielekästä elämää”. Tämän vuoden alateemaksi on nimetty ”Hyvä kohtaaminen”, jonka tarkoituksena on kiinnittää huomiota ihmisten välisiin kohtaamisiin, olipa kyse sitten sairastuneen ja hoitohenkilökunnan välinen tai uuden jäsenen liittyessä yhdistykseen.

Sää

Enimmäkseen pilvistä

16°C

Enimmäkseen pilvistä
Kosteus: 61%
Tuuli: NNE 22.53 km/h
Ti 11°C / 22°C Puolipilvistä
Ke 11°C / 23°C Puolipilvistä
To 11°C / 25°C Puolipilvistä
Pe 13°C / 20°C Puolipilvistä

ma 11.30-17.30
ke ja to 10-16

Puhelinajat

ma 11.30-17.30
ke ja to 10-13

Torstaina 21.6.2018 toimisto avoinna klo 10-14.

Keskiviikkona 27.6.2018 toimisto avoinna klo 11.30-16.

Toimisto suljettu 6.7. - 5.8.2018

Satakunnankatu 28 B 10 (3.krs)

Puh. (03) 222 8185

DMC Firewall is a Joomla Security extension!