Systeeminen skleroosi/skleroderma

Tapaamiset ovat (kesäkuukausia lukuunottamatta) joka toisen kuukauden kolmantena lauantaina klo 14.00 yhdistyksen toimistolla.

Koronatilanteen takia tapaamiset voidaan kuitenkin toteuttaa etätapaamisina netissä Zoom-ohjelman avulla.  Tarkemmat ajankohtaiset tiedot ja lisäohjeita saa ilmoittautumalla ryhmän sähköpostilistalle (viesti ryhmän yhteyshenkilölle).

Kevään 2021 tapaamiset:

lauantai 13.2.
lauantai 17.4.

Yhteyshenkilö:

Ota rohkeasti yhteyttä, jos olet kiinnostunut ryhmän toiminnasta!

-----

Osoitteessa sklerosisko.info on avautunut sivusto KOVA KAKKU, joka kokoaa ja jakaa tietoa systeemisestä skleroosista ja siitä, miten se vaikuttaa sairastavien elämään.

Sivuston tekijä on yhdistyksemme jäsen, joka toimii myös skleroderman/systeemisen skleroosin vertaistukiryhmän yhteyshenkilönä. Hän on toiminut pitkään myös Reumaliiton kouluttamana skleroderman/systeemisen skleroosin vertaistukijana.

Sivusto on tarkoitettu systeemistä skleroosia sairastaville, mutta kaikkien aiheesta kiinnostuneiden kannattaa tutustua sivuihin.

Tästä pääset tutustumaan sivustoon: Kova kakku

-----

Best Practice Nordic -lääkärilehden Reumatologia-erikoisnumerossa julkaistu artikkeli

Skleroderma potilaan kokemana

Toimisto suljettu 26.2. – 7.3.2021.