Sanofi Genzymen järjestämät reumaviikon webinaarit

Sanofi Genzyme järjestää tänä vuonna kansallisella reumaviikolla vko 42 Pintaa Syvemmälle- unelmasta tavoitteeksi kahden webinaarin sarjan paikallisten yleisötilaisuuksien sijaan, joita jälleen kerran kiihtyvä koronatilanne rajoittaa.

Pintaa Syvemmälle – kampanjan www.syvemmalle.fi sivustolle on tulossa myös tilaisuuksista lähempänä tietoa ja tilaisuuksien jälkeen kaikkien esitysten tallenteet voi katsoa sivustolta, vaikka myöhemmin jos ei pääse webinaari- aikana osallistumaan tilaisuuteen.

Maksuttomiin webinaareihin ovat kaikki tervetulleita. Ne sopivat kenelle tahansa ja webinaarien keskustelu-osuuksissa paneudutaan aiheeseen vielä tiukemmin reumapotilaan näkökulmasta.

Ilmoittaudu mukaan tästä