Uutisia ja ajankohtaisia asioita

Vuokrataan kokous- ja juhlatilaa

Tampereen Reumayhdistys vuokraa keskeisellä paikalla olevaa avaraa ja valoisaa kokous- ja juhlatilaa. Rautatieaseman vieressä, ratikkareitin varrella oleva esteetön tila sijaitsee Itsenäisyydenkadulla. Tiloissa on istumapaikat 50 hengelle sekä useampi pöytä. Keittiösyvennyksestä löytyy astiasto 50 hengelle, kahvin- ja vedenkeitin, mikro, induktiolevy sekä astianpesukone. Myös videotykki on käytettävissä.

Uuden toimitilan avajaiset katsottavissa YouTubessa

Yhdistyksen uuden toimitilan avajaiset Maailman Reumapäivänä 12.10.2020 striimatattiin ja tapahtuma on katsottavissa YouTubessa tästä.

Sanofi Genzymen järjestämät reumaviikon webinaarit

Sanofi Genzyme järjestää tänä vuonna kansallisella reumaviikolla vko 42 Pintaa Syvemmälle- unelmasta tavoitteeksi kahden webinaarin sarjan paikallisten yleisötilaisuuksien sijaan, joita jälleen kerran kiihtyvä koronatilanne rajoittaa.

Pintaa Syvemmälle – kampanjan www.syvemmalle.fi

Yhdistyksen tiloissa on vuokrattavana huone 12 m²

Yhdistyksen tiloissa on vuokrattavana huone 12 m2.

Sijainti ydinkeskustassa rautatieaseman välittömässä läheisyydessä tulevan ratikkareitin varrella osoitteessa Itsenäisyydenkatu 3 (Luminary).

Pääsy esteettömästi, inva-WC käytössä.

Vuokra 350 €/kk sisältäen sähkön, veden

Syksyn liikuntaryhmät

Jos ilmoittautumisia tulee enemmän kuin ryhmään sopii, paikat arvotaan.

Ilmoittautumiset toimistolle voi hoitaa henkilökohtaisella käynnillä, puhelimitse tai sähköpostilla.

Lämminvesijumpat ovat tauolla toistaiseksi.

Viola-kodin allasosasto on ainakin syksyn suljettu, Tamkin allasosasto