Voit liittyä Tampereen Reumayhdistyksen jäseneksi tämän sivuston kautta. Samalla liityt Suomen Reumaliitto ry:n jäseneksi. Liittymällä jäseneksemme saat käyttöösi monia etuja, jotka löydät lueteltuna Jäsenedut-valikosta. Täytettyäsi liittymiskaavakkeen, saat Reumaliiton kautta jäsenmaksulaskun.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu vuonna 2020 on 23 euroa kalenterivuodelta.

Toivomme, että lapsijäsenet liittyvät omalla nimellään. Maksavan lapsijäsenen (alle 18-v.) perhejäsenen jäsenmaksu on 11 euroa.

Voit myös liittyä kannattajajäseneksi, vaikka et itse sairastaisikaan mitään reumatautia.

Liittymislomake

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä nettikaavakkeen Reumaliiton sivustolla. Voit myös ottaa yhteyttä yhdistyksemme toimistoon ja pyytää lähettämään liittymislomakkeen postitse.

Tiedot tallennetaan Suomen Reumaliiton jäsenrekisteriin. Jäsenellä on oikeus tarkistaa ja korjata tietonsa.