Systeeminen skleroosi/skleroderma

Tapaamiset ovat (kesäkuukausia lukuunottamatta) joka toisen kuukauden kolmantena lauantaina klo 14.00 yhdistyksen toimistolla.

Koronatilanteen takia tapaamiset voidaan kuitenkin toteuttaa etätapaamisina netissä.  Tarkemmat ajankohtaiset tiedot ja lisäohjeita saa ilmoittautumalla ryhmän sähköpostilistalle (viesti ryhmän yhteyshenkilölle).

Syksyn 2021 tapaamiset:

lauantai 25.9.
lauantai 27.11.

Yhteyshenkilö:

Ota rohkeasti yhteyttä, jos olet kiinnostunut ryhmän toiminnasta!

-----

Osoitteessa sklerosisko.info on avautunut sivusto KOVA KAKKU, joka kokoaa ja jakaa tietoa systeemisestä skleroosista ja siitä, miten se vaikuttaa sairastavien elämään.

Sivuston tekijä on yhdistyksemme jäsen, joka toimii myös skleroderman/systeemisen skleroosin vertaistukiryhmän yhteyshenkilönä. Hän on toiminut pitkään myös Reumaliiton kouluttamana skleroderman/systeemisen skleroosin vertaistukijana.

Sivusto on tarkoitettu systeemistä skleroosia sairastaville, mutta kaikkien aiheesta kiinnostuneiden kannattaa tutustua sivuihin.

Tästä pääset tutustumaan sivustoon: Kova kakku

-----

Best Practice Nordic -lääkärilehden Reumatologia-erikoisnumerossa julkaistu artikkeli

Skleroderma potilaan kokemana