Reumaliiton puhelinpalvelu

SUOMEN REUMALIITTO RY:N PALVELUPUHELIMET & NEUVONTA

TERVEYS- JA SOSIAALIHUOLLON KYSYMYKSET

• Kysymykset sosiaaliturvaan liittyvissä asioissa voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen
    Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Puhelinohjaus sosiaaliturvaan liittyen joka arkipäivä Miranna Seppälä, p. 044 768 0448. Ohjaamme ihmisiä eteenpäin oikean tahon luo.

PUHELINPALVELUT YHDISTYKSILLE JA JÄSENILLE

• Yhdistysasiat: järjestötoimen asiantuntija Jaana Sinervuo-Tarula, p. 044 549 0344 ja järjestötoimen johtaja Ulla Rantanen, p. 044 049 9946
  • Vapaaehtoistoiminta: kansalaistoiminnan asiantuntija Sini Hirvonen, p. 044 901 7232
  • Liikunta- ja terveysasiat: liikunnan ja terveyden asiantuntija Kirsi Kaipainen-Pyykkö, p. 044 434 1588
  • Reumahoitaja vastaa kysymyksiin chat-palvelussa Reumaliiton verkkosivulla tiistai-iltaisin. Chat on avoinna tiistaisin kello 17.00 – 19.00. Kevätkaudella 2022 chat palvelee toukokuun loppuun asti.
  • Reumahoitajan puhelintunti palvelee tiistaisin kello 19.00 – 20.00 numerossa 044 976 5684. Numero ei ole käytössä muina aikoina. Kevätkaudella 2022 puhelintunti palvelee toukokuun loppuun asti.

Puhelut ovat normaalihintaisia. Puhelut ovat luottamuksellisia. Jos numeroon ei vastata, voit jättää viestin vastaajaan