Reumaliiton puhelinpalvelu

SUOMEN REUMALIITTO RY:N PALVELUPUHELIMET & NEUVONTA

TERVEYS- JA SOSIAALIHUOLLON KYSYMYKSET

• Kysymykset sosiaaliturvaan liittyvissä asioissa voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen palveluneuvonta(at)reumaliitto.fi
  • Puhelinohjaus sosiaaliturvaan liittyen joka arkipäivä Miranna Seppälä, p. 044 7680 448. Ohjaamme ihmisiä eteenpäin oikean tahon luo.

PUHELINPALVELUT YHDISTYKSILLE JA JÄSENILLE

• Yhdistysasiat: järjestötoimen asiantuntija Jaana Sinervuo-Tarula, p. 044 549 03 44 ja järjestötoimen johtaja Ulla Rantanen, p. 044 049 9946
  • Vapaaehtoistoiminta: kansalaistoiminnan asiantuntija Sini Hirvonen, p. 044 901 72 32
  • Liikunta- ja terveysasiat: liikunnan ja terveyden asiantuntija Kirsi Kaipainen-Pyykkö, p. 044 434 15 88
  • Reumahoitaja vastaa kysymyksiin chat-palvelussa Reumaliiton verkkosivulla tiistai-iltaisin. Chat on avoinna tiistaisin kello 17–19. Syyskaudella 2021 chat alkaa elokuun viimeisenä tiistaina ja jatkuu joka tiistai aina 14.12. asti.
  • Reumahoitajan puhelintunti loka-marraskuu 2021 joka tiistai klo 19–20 numerossa 044 976 56 84. Jos linja on varattu, soita hetken kuluttua uudelleen.

Puhelut ovat normaalihintaisia. Puhelut ovat luottamuksellisia. Jos numeroon ei vastata, voit jättää viestin vastaajaan.