Uutisia ja ajankohtaisia asioita

Hyvää kesää!

Yhdistyksen toimisto on heinäkuun suljettu. Elokuun alusta taas palaamme töihin.

Hyvää kesää!

Infoa syksyn liikuntaryhmistä

Tampereen ammattikorkeakoulu ilmoitti, että syksyllä olisi tarkoitus avata lämminvesiallas. Elokuun puolenvälin tienoilla saamme lopullisen vahvistuksen sekä tiedon ryhmäkoosta. Yhdistykselle on varattuna kaksi 45 minuutin vuoroa.

Osallistumismaksujen laskeminen on haasteellista, koska

Pieni ele -lipaskeräys kuntavaaleissa 2021

Pieni ele on keräys kotimaisen vammais- ja terveystyöhyväksi kuntavaalien yhteydessä. Tampereen Reumayhdistys on paikallisyhdistyksenä mukana keräyksessä ja tarvitsemme vapaaehtoisia lipasvahteja.

Vuokrattavana hoitohuone 6,3 m² omalla vesipisteellä

Vuokrattavana hoitohuone 6,3 m2 omalla vesipisteellä.

Sijainti ydinkeskustassa rautatieaseman välittömässä läheisyydessä tulevan ratikkareitin varrella osoitteessa Itsenäisyydenkatu 3 (Luminary).

Pääsy esteettömästi, inva-WC käytössä.

Vuokra 350 €/kk sisältäen sähkön

YHDISTYS TUKEE JALKOJENHOITOA!

Yhdistys tukee rahallisesti jäsenten jalkojenhoitomaksuja ja siihen on varattu määräraha vuoden 2021 budjetissa. Yhden jalkahoitokerran tuen suuruus on 5 €, vuoden aikana korkeintaan 2 kertaa/jäsen. Tukia maksetaan vuonna 2021 niin kauan kuin varoja on käytettävissä.

Seuraavien

Our website is protected by DMC Firewall!