Uutisia ja ajankohtaisia asioita

Reumaliiton puhelinpalvelu

SUOMEN REUMALIITTO RY:N PALVELUPUHELIMET & NEUVONTA

TERVEYS- JA SOSIAALIHUOLLON KYSYMYKSET

• Kysymykset sosiaaliturvaan liittyvissä asioissa voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen palveluneuvonta(at)reumaliitto.fi
  • Puhelinohjaus sosiaaliturvaan liittyen joka arkipäivä Miranna Seppälä, p. 044 7680 448. Ohjaamme ihmisiä eteenpäin oikean tahon luo.

PUHELINPALVELUT YHDISTYKSILLE JÄ JÄSENILLE

• Yhdistysasiat: järjestötoimen asiantuntija Jaana Sinervuo-Tarula, p. 044 549 03 44 ja järjestötoimen johtaja Ulla Rantanen, p. 044 049 9946
  • Vapaaehtoistoiminta: kansalaistoiminnan asiantuntija Sini Hirvonen, p. 044 901 72 32
  • Liikunta- ja terveysasiat: liikunnan ja terveyden asiantuntija Kirsi Kaipainen-Pyykkö, p. 044 434 15

Hyvää kesää!

Yhdistyksen toimisto on heinäkuun suljettu. Elokuun alusta taas palaamme töihin.

Hyvää kesää!

Pieni ele -lipaskeräys kuntavaaleissa 2021

Pieni ele on keräys kotimaisen vammais- ja terveystyöhyväksi kuntavaalien yhteydessä. Tampereen Reumayhdistys on paikallisyhdistyksenä mukana keräyksessä ja tarvitsemme vapaaehtoisia lipasvahteja.

YHDISTYS TUKEE JALKOJENHOITOA!

Yhdistys tukee rahallisesti jäsenten jalkojenhoitomaksuja ja siihen on varattu määräraha vuoden 2021 budjetissa. Yhden jalkahoitokerran tuen suuruus on 5 €, vuoden aikana korkeintaan 2 kertaa/jäsen. Tukia maksetaan vuonna 2021 niin kauan kuin varoja on käytettävissä.

Seuraavien

Vuokrataan kokous- ja juhlatilaa

Tampereen Reumayhdistys vuokraa keskeisellä paikalla olevaa avaraa ja valoisaa kokous- ja juhlatilaa. Rautatieaseman vieressä, ratikkareitin varrella oleva esteetön tila sijaitsee Itsenäisyydenkadulla. Tiloissa on istumapaikat 50 hengelle sekä useampi pöytä. Keittiösyvennyksestä löytyy astiasto 50