Uutisia ja ajankohtaisia asioita

Reumaliiton puhelinpalvelu

SUOMEN REUMALIITTO RY:N PALVELUPUHELIMET & NEUVONTA

TERVEYS- JA SOSIAALIHUOLLON KYSYMYKSET

• Kysymykset sosiaaliturvaan liittyvissä asioissa voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen
    Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Puhelinohjaus sosiaaliturvaan liittyen joka arkipäivä Miranna Seppälä, p. 044 768 0448. Ohjaamme ihmisiä eteenpäin oikean tahon luo.

PUHELINPALVELUT YHDISTYKSILLE JA JÄSENILLE

• Yhdistysasiat: järjestötoimen asiantuntija Jaana Sinervuo-Tarula, p. 044 549 0344 ja järjestötoimen johtaja Ulla Rantanen, p. 044 049 9946
  • Vapaaehtoistoiminta: kansalaistoiminnan asiantuntija Sini Hirvonen, p. 044 901 7232
  • Liikunta- ja terveysasiat: liikunnan ja terveyden asiantuntija Kirsi Kaipainen-Pyykkö, p. 044 434 1588
  • Reumahoitaja

Pieni ele -lipaskeräys aluevaaleissa 2022

Pieni ele on keräys kotimaisen vammais- ja terveystyöhyväksi kuntavaalien yhteydessä. Tampereen Reumayhdistys on paikallisyhdistyksenä mukana keräyksessä ja tarvitsemme vapaaehtoisia lipasvahteja.

Vuokrataan kokous- ja juhlatilaa

Tampereen Reumayhdistys vuokraa keskeisellä paikalla olevaa avaraa ja valoisaa kokous- ja juhlatilaa. Rautatieaseman vieressä, ratikkareitin varrella oleva esteetön tila sijaitsee Itsenäisyydenkadulla. Tiloissa on istumapaikat 50 hengelle sekä useampi pöytä. Keittiösyvennyksestä löytyy astiasto 50

Yhdistys tukee jalkojenhoitoa!

Yhdistys tukee rahallisesti jäsenten jalkojenhoitomaksuja ja siihen on varattu määräraha vuoden 2022 budjetissa. Yhden jalkahoitokerran tuen suuruus on 5 €, vuoden aikana korkeintaan 2 kertaa/jäsen. Tukia maksetaan vuonna 2022 niin kauan kuin varoja on käytettävissä.

Seuraavien

Uuden toimitilan avajaiset katsottavissa YouTubessa

Yhdistyksen uuden toimitilan avajaiset Maailman Reumapäivänä 12.10.2020 striimatattiin ja tapahtuma on katsottavissa YouTubessa tästä.