Erityisuimakortti

Erityisuimakortti on tarkoitettu tamperelaisille eri tavoin vammaisille ja pitkäaikaissairaille aikuisille henkilöille edistämään omaehtoista uintiharrastusta.

• Kortti myönnetään vain tamperelaisille, kortti on henkilökohtainen.
  • Korttia voi käyttää Pyynikin, Hervannan ja Tesoman uimahalleissa sekä Tampereen uintikeskuksessa niiden aukioloaikoina. Kortti ei ole voimassa maauimalassa. Kortti oikeuttaa uimahallin käyttöön 1 kerta / vuorokausi. Asioidessaan uimahallissa erityisuimakortin haltijan tulee pyydettäessä pystyä todistamaan henkilöllisyytensä kuvallisella henkilötodistuksella.
  • Vuosikortin hinta 130 € ja puolen vuoden kortti 65 €.
  • Erityisuimakortin saa joko nimetyillä KELA-kortin tunnuksilla (esim. reumataudit 202 tai 313) tai lääketieteelliseen lausuntoon perustuvalla todistuksella merkittävästä haitasta. Perusteet tarkistetaan vuosittain.
  • Korttia myydään kaupungin liikuntapalveluista, Ratinan rantatie 1 B, 33100 Tampere (Tampereen stadion).
  • Kadonneen erityisuimakortin uusimisesta veloitetaan 20 euron toimistomaksu mikä sisältää uuden kortin. Korttia ei lunasteta takaisin jälkikäteen.
  • Mikäli asiakas kadottaa erityisuimakortin, hänelle voidaan ladata maksukuittia vastaan kadonneelle kortille jäänyt sisältö maksua vastaan. Tällöin kadonnut kortti mitätöityy.
  • Lisätietoja Tampereen kaupungin sivuilta.

Jos haluat jatkaa kortin voimassaoloa, toimi seuraavasti:

Kortti kannattaa ladata vasta, kun vanha aika on kokonaan kulutettu.

Uusi lataus alkaa latauspäivästä ja jos saldoa on vielä jäljellä, se menetetään.

Kortin voi ladata liikuntapalveluissa tai uimahallin kassalla. Lisätietoja kortin latauksesta saa uimahallin henkilökunnalta.

DMC Firewall is a Joomla Security extension!